Війна та агресивні воєнні дії
несподівано увірвались у мирне життя дітей, що призвело до безлічі кризових
ситуацій, які викликали сильні негативні емоційні переживання та реакції з
якими неможливо самостійно впоратися. Це зумовлює необхідність застосування
ефективних методів допомоги в умовах посттравми, зокрема методів інтервенції,
які є ефективними способами протидіяти таким викликам.
24 вересня 2024 року в ТОКІППО в онлайн-форматі була проведена супервізійна зустріч для соціальних педагогів освітніх закладів «Ефективні методи інтервенції в роботі соціального педагога з учасниками освітнього простору». Мета заходу: ознайомити учасників з ключовими принципами інтервенції; проаналізувати основні техніки інтервенції в роботі соціального педагога та можливостями їх практичного використання в закладі освіти; відпрацювати професійні навички підбору та застосування інтервентних технік для вирішення поведінкових проблем в учасників освітнього процесу.
Оксана Жизномірська, доцент кафедри педагогіки і
психології та інклюзивної освіти ТОКІППО, кандидат психологічних наук, у своєму
виступі «Кризова інтервенція як первинний етап надання психологічної допомоги
учасникам освітнього процесу» зосередила увагу на розкритті поняття
«інтервенція», принципи і основні стадії кризової та профілактичної
інтервенції.
Методист навчально-методичного центру психологічної служби і соціальної
роботи Надія Мерена розповіла про
когнітивно-поведінкові методи у роботі фахівця психологічної служби для
керування емоційним станом та поведінкою у складних життєвих ситуаціях.
Світлана Ярмолицька, методист навчально-методичного центру психологічної служби і соціальної роботи та організатор зустрічі, презентувала учасникам практичну валізу «Використання інтервентних технік та методів у роботі соціального педагога для надання професійних послуг учасникам освітнього процесу».
Під час заходу соціальні педагоги пропрацювали запропоновані
когнітивно-поведінкові техніки: техніку поведінкової активації, техніку
формулювання, техніку «Навички вирішення проблем», переглянули відео-матеріали
щодо використання інтервентних методів у роботі фахівця психологічної служби із
дисфункційними думками.Соціальні
педагоги впродовж супервізії підтримували зворотній зв'язок, активно
комунікували та обмінювались думками і враженнями від вправ, зазначали
важливість отримання нових знань та практичних навичок з даної теми.
Щиро дякую доповідачам та учасникам заходу за продуктивну роботу та позитивну атмосферу.
Матеріали заходу будуть розміщені на блозі Світлани Ярмолицької у рубриці «Соціальний педагог» https://yarmolytska.blogspot.com/p/blog-page_43.html .
24 вересня 2024 року в ТОКІППО в онлайн-форматі була проведена супервізійна зустріч для соціальних педагогів освітніх закладів «Ефективні методи інтервенції в роботі соціального педагога з учасниками освітнього простору». Мета заходу: ознайомити учасників з ключовими принципами інтервенції; проаналізувати основні техніки інтервенції в роботі соціального педагога та можливостями їх практичного використання в закладі освіти; відпрацювати професійні навички підбору та застосування інтервентних технік для вирішення поведінкових проблем в учасників освітнього процесу.
Світлана Ярмолицька, методист навчально-методичного центру психологічної служби і соціальної роботи та організатор зустрічі, презентувала учасникам практичну валізу «Використання інтервентних технік та методів у роботі соціального педагога для надання професійних послуг учасникам освітнього процесу».
Щиро дякую доповідачам та учасникам заходу за продуктивну роботу та позитивну атмосферу.
Матеріали заходу будуть розміщені на блозі Світлани Ярмолицької у рубриці «Соціальний педагог» https://yarmolytska.blogspot.com/p/blog-page_43.html .
Немає коментарів:
Дописати коментар