пʼятниця, 27 вересня 2024 р.

Про супервізійну зустріч для соціальних педагогів закладів освіти

Війна та агресивні воєнні дії несподівано увірвались у мирне життя дітей, що призвело до безлічі кризових ситуацій, які викликали сильні негативні емоційні переживання та реакції з якими неможливо самостійно впоратися. Це зумовлює необхідність застосування ефективних методів допомоги в умовах посттравми, зокрема методів інтервенції, які є ефективними способами протидіяти таким викликам.
24 вересня 2024 року в ТОКІППО
в онлайн-форматі була проведена супервізійна зустріч для соціальних педагогів освітніх закладів «Ефективні методи інтервенції в роботі соціального педагога з учасниками освітнього простору». Мета заходу: ознайомити учасників з ключовими принципами інтервенції; проаналізувати основні техніки інтервенції в роботі соціального педагога та можливостями їх практичного використання в закладі освіти; відпрацювати професійні навички підбору та застосування інтервентних технік для вирішення поведінкових проблем в учасників освітнього процесу.
Оксана Жизномірська, доцент кафедри педагогіки і психології та інклюзивної освіти ТОКІППО, кандидат психологічних наук, у своєму виступі «Кризова інтервенція як первинний етап надання психологічної допомоги учасникам освітнього процесу» зосередила увагу на розкритті поняття «інтервенція», принципи і основні стадії кризової та профілактичної інтервенції.
Методист навчально-методичного центру психологічної служби і соціальної роботи Надія Мерена розповіла про когнітивно-поведінкові методи у роботі фахівця психологічної служби для керування емоційним станом та поведінкою у складних життєвих ситуаціях.
Світлана Ярмолицька, методист навчально-методичного центру психологічної служби і соціальної роботи та організатор зустрічі, презентувала учасникам практичну валізу «Використання інтервентних технік та методів у роботі соціального педагога для надання професійних послуг учасникам освітнього процесу».
Під час заходу соціальні педагоги пропрацювали запропоновані когнітивно-поведінкові техніки: техніку поведінкової активації, техніку формулювання, техніку «Навички вирішення проблем», переглянули відео-матеріали щодо використання інтервентних методів у роботі фахівця психологічної служби із дисфункційними думками.
Соціальні педагоги впродовж супервізії підтримували зворотній зв'язок, активно комунікували та обмінювались думками і враженнями від вправ, зазначали важливість отримання нових знань та практичних навичок з даної теми. 
Щиро дякую доповідачам та учасникам заходу за продуктивну роботу та позитивну атмосферу.
Матеріали заходу будуть розміщені на блозі Світлани Ярмолицької у рубриці «Соціальний педагог» https://yarmolytska.blogspot.com/p/blog-page_43.html .

Немає коментарів:

Дописати коментар