На майстер-класі
розглядались питання про психологічне забезпечення професійного самовизначення
учнів у контексті реалізації концепції Нової української школи (Коротюк З.М.,
методист, в.о.завідувача НМЦ ПССР); суть профорієнтаційної просвіти в
діяльності практичного психолога та його професійна компетентність (Мерена
Н.М., практичний психолог НМЦПССР); роль профорієнтаційної просвіти серед
молоді щодо їх професійного та особистісного самовизначення (Ярмолицька С.О.,
методист НМЦПССР ТОКІППО); професіографування як засіб формування готовності
молоді до життєвого самовизначення (Демидась С.Р., методист НМЦПССР ТОКІППО).
В
практичній частині майстер-класу була проведена симуляційна гра «Ринок праці»,
в якій учасники мали можливість взяти участь в діяльності, подібній до
купування та продажу продуктів на вільному ринку. За допомогою цієї гри
учасники зрозуміли важливість особистісних якостей в професійній діяльності
системи «Людина-людина», а також формували здібності ведення переговорів та
вміння бути гнучкими в умовах реформувань.
Практичні психологи
активно брали участь у грі, під час якої обмінювались думками та враженнями,
відпрацьовували навички співпраці команди профорієнтаційної просвіти.
На майстер-класі
панувала дружня і позитивна атмосфера. Учасники підвели підсумки та виробили рекомендації
щодо подальшої діяльності в даному напрямку.
Немає коментарів:
Дописати коментар