На виконання наказів Міністерства освіти
і науки від 02. 08. 2019 року № 1052, управління освіти і науки обласної
державної адміністрації від 04. 09. 2019 року № 208 - од „Про проведення Всеукраїнського конкурсу авторських програм практичних психологів
і соціальних педагогів „Нові технології у новій школі” у номінації „Корекційно-розвиткові
програми”, з метою підвищення професійного рівня і розвитку творчого потенціалу
фахівців психологічної служби у системі освіти України, області, Навчально-методичним
центром психологічної служби і соціальної роботи Тернопільського обласного
комунального інституту післядипломної педагогічної освіти упродовж грудня 2019 року – січня 2020 року проведено ІІ етап Всеукраїнського
конкурсу авторських програм практичних психологів і соціальних педагогів „Нові технології у новій школі” у номінації „Корекційно-розвиткові
програми”.
За підсумками І (районного) етапу до ІІ обласного
етапу було допущено 17 авторських програм практичних психологів і соціальних
педагогів.
Переможцями обласного конкурсу авторських програм практичних
психологів і соціальних педагогів «Нові технології у новій школі» у номінації «Корекційно-розвиткові програми»
визнано:
Диплом
першого ступеня:
Тивонюк Христину Володимирівну, практичного психолога НВК „ЗОШ І-ІІІст. ДНЗ с.Великі Гаї”,
Великогаївської сільської ради Тернопільської області, автора корекційно-розвиткової програми „Програма
індивідуальних корекційно-розвивальних занять для дітей молодшого шкільного
віку із ЗПР”.
Диплом другого
ступеня:
Андрощук Анжелу Василівну, практичного
психолога Іванковецької ЗОШ І-ІІст.,
Білозірської ЗОШ І-ІІІст., Лановецького р-ну, автора корекційно-розвиткової програми розкриття особистісного потенціалу і ресурсності
старшокласника методами арт-терапії „Орієнтири гармонійної особистості”.
Диплом третього
ступеня:
Ханенко Світлану Василівну,
практичного психолога Тернопільського навчально-виховного закладу № 35,
автора корекційно-розвиткової програми „Подорож у своє „Я””.
Авторів-переможців обласного конкурсу програм практичних
психологів і соціальних педагогів «Нові технології у новій школі» у номінації «Корекційно-розвиткові
програми» буде нагороджено грамотами управління освіти і науки
Тернопільської обласної державної адміністрації.
За активну участь у створенні та впровадженні корекційно-розвиткових
програм в освітніх закладах управління освіти і науки Тернопільської обласної
державної адміністрації відзначить авторів-учасників програм Конкурсу подякою.
Переможець ІІ етапу візьме
участь у ІІІ (фінальному) етапі Всеукраїнського конкурсу, що відбудеться в березні 2020 року.
Рейтинговий
список
оцінювання
авторських програм
ІІ е тапуВсеукраїнського
конкурсу
практичних
психологів і соціальних педагогів «Нові технології у новій
школі» у
номінації «Корекційно-ровиткові програми»
№ п/п
|
Назва
авторської
програми
|
Автор /
авторський
колектив
|
Бали
|
1
|
Програма
індивідуальних корекційно-розвивальних занять для дітей молодшого шкільного
віку із ЗПР
|
Тивонюк
Христина Володимирівна, пп навчально-виховного комплексу “Загальноосвітня
школа І-ІІІ ст.-дошкільний навчальний заклад с. Великі Гаї” Великогаївської
сільської ради Тернопільської області
|
179
|
2
|
Програма
розкриття особистісного потенціалу і ресурсності старшокласника методами
арт-терапії «Орієнтири гармонійної особистості»
|
Андрощук
Анжела Василівна, пп Іванковецької загальноосвітньої школи І-ІІ ст., Білозірської
загальноосвітньої школи І-ІІІ ст.
Лановецької
районної ради Тернопільської області
|
178
|
3
|
«Подорож
у своє «Я»»
|
Ханенко
Світлана Василівна, пп Тернопільського навчально-виховного комплексу № 35 Тернопільської
міської ради Тернопільської області
|
175
|
4
|
«Запобігання
та протидія насильству в середовищі учнівської молоді з інтелектуальною
недостатністю»
|
Бандура
Наталя Іванівна, пп Тернопільської спеціальної загальноосвітньої школи
Тернопільської міської ради для дітей, які потребують корекції розумового
розвитку
|
160
|
5
|
«Розвиток
довільної уваги дошкільників»
|
Свіргун
Лариса Іванівна, пп Тернопільського дошкільного навчального закладу №34 Тернопільської
міської ради Тернопільської області
|
157
|
6
|
«Мандрівка
до успіху»
|
Свідинська
Людмила Миколаївна, пп Кременецького ліцею ім. У. Самчука
|
153
|
7
|
«Самопізнання та соціалізація молодшого
школяра»
|
Чижевська Галина Іванівна, пп
Городищенської
агальноосвітньої школи І-ІІІ ст. Козівської районної ради Тернопільської області
|
147
|
8
|
«Листи батькам»
|
Вовна
Андрій Михайлович, пп
Качанівської
загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. Підволочиської селищної ради Тернопільської
області
|
145
|
9
|
«Подолання шкільної тривожності в
п’ятикласників»
|
Михальчук Людмила Миколаївна,
пп Струсівської санаторної загальноосвітньої школи-інтернат І-ІІІ ст.,
|
144
|
10
|
Програма розвитку емоційної сфери, пізнавальних
психічних процесів дітей старшого дошкільного віку «Дошколярик!
|
Вигонна Віра Орестівни, пп Лановецького міського комунального закладу дошкільної
освіти „Ромашка”,
|
136
|
11
|
Програма
з корекційно-розвиткової роботи для дітей із ЗПР, які навчаються в
інклюзивних класах закладів загальної середньої освіти
|
Хабло
Світлана Олександрівна, пп Тернопільської загальноосвітньої школи І-ІІІ ст.
№10 Тернопільської міської ради Тернопільської області,
|
133
|
12
|
«У колі дружньої родини – знаходить щастя
кожна дитина»
|
Гудз Леся Антонівна, пп Бучацької
загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. №1 Бучацької районної ради Тернопільської
області
|
123
|
13
|
Корекційно-розвиткова
програма з розвитку особистісної сфери та попередження психоемоційних
порушень
|
Шевчук
Вікторія Володимирівна, пп комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр»
Шумської міської ради
|
115
|
14
|
«Таємниця спілкування»
|
Нановська
Леся Миколаївна, пп
Джуринського
опорного закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ст. Чортківської районної
ради
Тернопільської
області
|
106
|
15
|
«Профілактика
дезадаптації першокласників»
|
Бичковська
Галина Зеновіївна, пп Комунального закладу навчально-виховного комплексу „Мишковицька
загальноосвітня школа І-ІІІ ст. – дошкільний навчальний заклад”
Тернопільської районної ради Тернопільської області
|
104
|
16
|
Програма розвитку когнітивної сфери для дітей
молодшого шкільного віку «І уважні, і кмітливі…»
|
Лахман Наталія Іванівна, пп Збаразької
загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. №2 ім. І. Франка Збаразької міської ради
Тернопільської області
|
95
|
17
|
Розвиток
пізнавальних процесів молодших школярів
|
Кілик
Ганна Іванівна, пп Нижчелуб'янківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ст.
Нижчелуб'янської
сільської ради Збаразького району Тернопільської області
|
85
|
Немає коментарів:
Дописати коментар