середа, 26 лютого 2020 р.

Результати обласного конкурсу авторських програм практичних психологів і соціальних педагогів «Нові технології у новій школі» у номінації «Корекційно-розвиткові програми»


На виконання наказів Міністерства освіти і науки від 02. 08. 2019 року № 1052, управління освіти і науки обласної державної адміністрації від 04. 09. 2019 року № 208 - од „Про проведення Всеукраїнського конкурсу авторських програм практичних психологів і соціальних педагогів „Нові технології у новій школі” у номінації „Корекційно-розвиткові програми”, з метою підвищення професійного рівня і розвитку творчого потенціалу фахівців психологічної служби у системі освіти України, області, Навчально-методичним центром психологічної служби і соціальної роботи Тернопільського обласного комунального інституту післядипломної педагогічної освіти упродовж грудня 2019 року – січня 2020 року проведено ІІ етап Всеукраїнського конкурсу авторських програм практичних психологів і соціальних педагогів „Нові технології у новій школі” у номінації „Корекційно-розвиткові програми”.
За підсумками І (районного) етапу до ІІ обласного етапу було допущено 17 авторських програм практичних психологів і соціальних педагогів.
Переможцями обласного конкурсу авторських програм практичних психологів і соціальних педагогів «Нові технології у новій школі» у номінації «Корекційно-розвиткові програми» визнано:
Диплом першого ступеня:
Тивонюк Христину Володимирівну, практичного психолога НВК „ЗОШ І-ІІІст. ДНЗ с.Великі Гаї”, Великогаївської сільської ради Тернопільської області, автора корекційно-розвиткової програми „Програма індивідуальних корекційно-розвивальних занять для дітей молодшого шкільного віку із ЗПР”.
Диплом другого ступеня:
Андрощук Анжелу Василівну, практичного психолога Іванковецької ЗОШ І-ІІст., Білозірської ЗОШ І-ІІІст., Лановецького р-ну, автора корекційно-розвиткової програми розкриття особистісного потенціалу і ресурсності старшокласника методами арт-терапії „Орієнтири гармонійної особистості”.
Диплом третього ступеня:
Ханенко Світлану Василівну, практичного психолога Тернопільського навчально-виховного закладу № 35, автора корекційно-розвиткової програми Подорож у своє Я””.
Авторів-переможців обласного конкурсу програм практичних психологів і соціальних педагогів «Нові технології у новій школі» у номінації «Корекційно-розвиткові програми» буде нагороджено грамотами управління освіти і науки Тернопільської обласної державної адміністрації.
За активну участь у створенні та впровадженні корекційно-розвиткових програм в освітніх закладах управління освіти і науки Тернопільської обласної державної адміністрації відзначить авторів-учасників програм Конкурсу подякою.
Переможець ІІ етапу візьме участь у ІІІ (фінальному) етапі Всеукраїнського конкурсу, що відбудеться в березні 2020 року.
            
Рейтинговий список
оцінювання авторських програм
ІІ е тапуВсеукраїнського конкурсу
практичних психологів і соціальних педагогів «Нові технології у новій
школі» у номінації «Корекційно-ровиткові програми»

№ п/п
Назва авторської
програми
Автор / авторський
колектив
Бали
1
Програма індивідуальних корекційно-розвивальних занять для дітей молодшого шкільного віку із ЗПР
Тивонюк Христина Володимирівна, пп навчально-виховного комплексу “Загальноосвітня школа І-ІІІ ст.-дошкільний навчальний заклад с. Великі Гаї” Великогаївської сільської ради Тернопільської області
179
2
Програма розкриття особистісного потенціалу і ресурсності старшокласника методами арт-терапії «Орієнтири гармонійної особистості»
Андрощук Анжела Василівна, пп Іванковецької загальноосвітньої школи І-ІІ ст., Білозірської загальноосвітньої школи І-ІІІ ст.
Лановецької районної ради Тернопільської області
178
3
«Подорож у своє «Я»»
Ханенко Світлана Василівна, пп Тернопільського навчально-виховного комплексу № 35 Тернопільської міської ради Тернопільської області
175
4
«Запобігання та протидія насильству в середовищі учнівської молоді з інтелектуальною недостатністю»
Бандура Наталя Іванівна, пп Тернопільської спеціальної загальноосвітньої школи Тернопільської міської ради для дітей, які потребують корекції розумового розвитку
160
5
«Розвиток довільної уваги дошкільників»
Свіргун Лариса Іванівна, пп Тернопільського дошкільного навчального закладу №34 Тернопільської міської ради Тернопільської області
157
6
«Мандрівка до успіху»
Свідинська Людмила Миколаївна, пп Кременецького ліцею ім. У. Самчука
153
7
 «Самопізнання та соціалізація молодшого школяра»

Чижевська Галина Іванівна, пп
Городищенської агальноосвітньої школи І-ІІІ ст. Козівської районної ради Тернопільської області
147
8
«Листи батькам»
Вовна Андрій Михайлович, пп
Качанівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. Підволочиської селищної ради Тернопільської області
145
9
 «Подолання шкільної тривожності в п’ятикласників»
Михальчук Людмила Миколаївна, пп Струсівської санаторної загальноосвітньої школи-інтернат І-ІІІ ст.,
144
10
Програма розвитку емоційної сфери, пізнавальних психічних процесів дітей старшого дошкільного віку «Дошколярик!
Вигонна Віра Орестівни, пп Лановецького міського комунального закладу дошкільної освіти „Ромашка”,
136
11
Програма з корекційно-розвиткової роботи для дітей із ЗПР, які навчаються в інклюзивних класах закладів загальної середньої освіти
Хабло Світлана Олександрівна, пп Тернопільської загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. №10 Тернопільської міської ради Тернопільської області,
133
12
 «У колі дружньої родини – знаходить щастя кожна дитина»
Гудз Леся Антонівна, пп Бучацької загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. №1 Бучацької районної ради Тернопільської області
123
13
Корекційно-розвиткова програма з розвитку особистісної сфери та попередження психоемоційних порушень
Шевчук Вікторія Володимирівна, пп комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр» Шумської міської ради
115
14
«Таємниця спілкування»

Нановська Леся Миколаївна, пп
Джуринського опорного закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ст. Чортківської районної ради
Тернопільської області
106
15
«Профілактика дезадаптації першокласників»
Бичковська Галина Зеновіївна, пп Комунального закладу навчально-виховного комплексу „Мишковицька загальноосвітня школа І-ІІІ ст. – дошкільний навчальний заклад” Тернопільської районної ради Тернопільської області
104
16
Програма розвитку когнітивної сфери для дітей молодшого шкільного віку «І уважні, і кмітливі…»
Лахман Наталія Іванівна, пп Збаразької загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. №2 ім. І. Франка Збаразької міської ради Тернопільської області
95
17
Розвиток пізнавальних процесів молодших школярів
Кілик Ганна Іванівна, пп Нижчелуб'янківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ст.
Нижчелуб'янської сільської ради Збаразького району Тернопільської області
85



Немає коментарів:

Дописати коментар